پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رفع نیاز‌های فناورانه پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد

در روزهای پایانی سال مهار تورم و رشد تولید رقم خورد؛

رفع نیاز‌های فناورانه پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد

- 1402/12/21

جلسه پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و پارک علم و فناوری خراسان در راستای رفع نیازهای فناورانه پالایشگاه با حضور 9 شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، در روزهای پایانی سال مهار تورم و رشد تولید، جلسه پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و پارک علم و فناوری خراسان در راستای رفع نیازهای فناورانه پالایشگاه برگزار شد.

حسینعلی اخلاقی معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، ضمن اشاره بر تعاملات صورت گرفته بین دو مجموعه در یکسال اخیر گفت: پارک علم و فناوری خراسان از ابتدای امسال تاکنون تعاملات قابل قبولی را با پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد برقرار کرده است، لذا این تعاملات مقدمه‌ای برای افزایش همکاری دو طرف بوده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری خراسان برنامه‌های متعددی جهت این هم‌افزایی دارد که از جمله آن اجرای کلان پروژه‌های بومی‌سازی با کنسرسیوم شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مشترک است.

محمد جواد زارعی، مدیر پردیس فناوری‌های انرژی نیز گفت: شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای هستند که نه تنها در منطقه شرق بلکه در سطح کشور خوش درخشیدند و این تعاملات باعث بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه آن‌ها می‌شود.

ساناز حسینیان‌نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان نیز با اشاره بر مزایای ویژه عقد قرارداد با حوزه فناوری و با پارک‌های علم و فناوری گفت: در این مجموعه قوانین مسائل کلیدی مانند ترک تشریفات، معافیت بیمه قراردادهای پژوهشی و کاهش ریسک با نظارت پارک‌های علم و فناوری و ... مطرح شده است.


وی افزود: نکته مهمی که پارک‌های علم و فناوری را مورد توجه قرار می‌دهد بحث نظارت عمیق برای بررسی عملکرد شرکت‌ها است و این بررسی شامل رصد هفتگی عملکرد شرکت‌ها می‌باشد.

در ادامه این نشست یوسفیان، مدیر خودکفایی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد گفت: از وظایف اجتماعی ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور بومی است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته  پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد مجوز ترک تشریفات با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که در جهت رفع نیازهای فناورانه مجموعه و همچنین بومی سازی محصولات خدمات ارائه دهند اخذ کرده است و در حال حاضر آماده همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان هستیم.

در ادامه نیز با توجه به نیاز پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد شرکت‌های صنعت پروژه توس، رهپویان انرژی کاویان، پیمان خطوط شرق، بهپوالکتریک شایان، خدمات نیروگاهی آهار شرق، ماهان توسعه تجهیز پارسیان، پدیده انرژی پارسیان، پیشگام انرژی خاور، نوآوران مبتکر صنعت پارت به ارائه دستاورها و خدمات خود پرداختند.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.